...
  • joi, 19.07.2018
Publicitate
Slider

Noul Duster se vinde bine şi online

Slider

Slider

pflege
Slider

Slider

Slider

Slider
Autor: F.Silvestru     Data: 13 decembrie 2017

12 dusterÎn premieră odată cu cea de-a doua generaţie a SUV-ului Duster, Dacia a testat vânzările online de maşini încă de dinainte ca acestea să ajungă în showroom, după metoda utilizată de Tesla pentru a vinde maşini pe care încă nu le-au lansat.

Astfel, de marţi, 5 decembrie până vineri, 8 decembrie, când au început operaţiunile „Porţi Deschise” iar maşinile au ajuns în showroomuri, circa jumătate din maşini au fost vândute către clienţi care au plătit online 500 de euro din preţul automobilului. Cealaltă jumătate a fost aproape epuizată în următoarele două zile, timp în care maşinile au fost disponibile pentru teste realizate de către clienţi în reţeaua Dacia. În aceste condiții, luni, 12 decembrie, ora 16:37 mai erau doar 20 de maşini disponibile.
„Cu Duster Edition One am decis să marcăm lansarea în România a noului nostru SUV într-o manieră nouă şi inovantă, care vine să completeze mijloacele clasice de vânzare. Este vorba despre comerţul online, care ne permite să fim mai apropiaţi de clienţii noştri. Importanţa pe care Dacia înţelege să o acorde domeniului digital – axă majoră a strategiei sale comerciale – îţi găseşte astfel cea mai potrivită ilustrare. Sunt convins că Duster Edition One va marca începutul unei cariere de succes pentru noul SUV Dacia”, a declarat Hakim Boutéhra, Director General Renault Commercial Roumanie.
Cele 100 de exemplare ale acestei ediţii limitate au fost disponibile în culoarea Orange Atacama şi au putut fi achiziţionate exclusiv online, doar de persoanele fizice, la un preţ de 18.900 Euro.

 

Discuții