Administratie (2969)

Preşedintele PSD, Liviu Dragnea  vine astăzi la Piteşti pentru a mai calma spiritele în organizaţia Argeş. Liderul social-democraților va participa la şedinţa Comitetului Executiv.


Cel mai probabil, printre subiectele discuțiilor se vor număra decizia de a-i retrage sprijinul politic deputatului Cătălin Rădulescu, solicitarea filialei Argeș a partidului de a primi încă un post de secretar de stat, la Transporturi, dar şi clarificarea situaţiei licitaţiei tronsonului de autostradă Piteşti-Sibiu.


Liviu Dragnea a anunțat că vrea să analizeze împreună cu  social-democrații argeșeni o serie de propuneri de investiţii pentru Argeș.

Vineri, 13 Aprilie 2018 11:12

Dacia are un nou director general

Scris de

Groupe Renault a anunţat nominalizarea lui Antoine Doucerain în funcţia de director general al Automobile Dacia şi al Groupe Renault România, de la 1 mai 2018.
Acesta îi va fi subordonat lui Nicolas Maure, director de operaţiuni Groupe Renault pentru Regiunea Eurasia, din care face parte şi România.
Antoine Doucerain îi succede lui Yves Caracatzanis, care a fost director general timp de doi ani și care va prelua o altă funcţie în cadrul Groupe Renault. Doucerain s-a alăturat Renault în 1993, în cadrul direcţiei de Inginerie Logistică. ”Îşi continuă cariera în domeniul Fabricaţiei, mai întâi la uzina din Douai, unde ocupă succesiv posturile de şef departament Montaj, director Tehnic, director adjunct Fabricaţie, iar mai apoi, în 2010, este numit director al uzinei din Maubeuge, unde asigură lansarea Kangoo ZE şi pregătirea modelului Citan pentru Daimler. În 2012, merge în Brazilia pentru a coordona crearea unei noi uzine Nissan şi începerea producţiei modelelor Micra şi Versa”, se arată în comunicatul emis de Dacia.
Din mai 2015, Doucerain s-a întors în Franţa şi ocupă funcţia de director industrial, asigurând coordonarea a opt uzine ale Renault (Polul industrial Vest).

# Cine e vinovată, secretara sau primăriţa?

Ancheta demarată de Prefectură în cazul secretarei orașului  Ștefănești, jurista Georgeta Ion, bate pasul pe loc. De ce? Nu din cauza celor de la Prefectură, care au audiat-o deja la un prim termen pe doamna secretar, ci din cauza celor de la Primăria Ștefănești, care, caz incredibil și de o gravitate fără precedent, refuză cu obstinație să pună la dispoziție documentele cerute de comisie.

Situația e albastră de penală...

Lucru care nu face decât să confirme temerile că situația e albastră de penală și că afacerea neexercitării de către Primăria Ștefănești a dreptului de preempțiune pentru cumpărarea uzinei electrice și a observatorului astronomic construit de Ionel Brătianu, plus vreo 4600 mp din domeniul cunoscut sub numele de Florica, pute de la o poștă. Lucrurile au scăpat de sub control, în sensul că afacerea nu mai poate fi mușamalizată, mai ales după ce primărița Ioana Jenica Dumitru a decis să facă sesizare, acum două luni, împotriva secretarei. Există un dosar în analiză și există o comisie care trebuie să dea un răspuns la un moment dat, așa că e o copilărie din partea cuiva - mai ales a celor implicați pentru ca Primăria Ștefănești să piardă un asemenea obiectiv, pe care l-a avut în palmă la un preț de chilipir - să creadă că acest scandal cu multiple conotații penale mai poate fi mușamalizat. Repetăm, există o hârtie/sesizare pe circuitul administrativ al Prefecturii Argeș și Cutia Pandorei în cazul acestei măgării uriașe a fost deschisă. Prețul de 100.000 de euro pe un obiectiv de patrimoniu, al cărui arhitect este unul și același cu cel care a proiectat Arcul de Triumf și sediul Primăriei Bucureștiului, reprezenta o nimica toată pentru bugetul Ștefăneștiului. Bașca cei 4600 mp de teren cumpărați în același preț și pe care se pot  construi vreo două blocuri de locuințe sau zece vile sau chiar un hotel, totul la nici 200 de metri de vila Florica. Exact despre acest lucru vorbim, mai exact despre o comoară pe care a pierdut-o orașul Ștefănești și pe care a pus mâna un investitor imobiliar. Și totul, grație unei vinovate sau nevinovate incompetențe a celor din Primăria Ștefănești, plătiți cu salarii grase - peste 9000 lei în cazul secretarei și aproape 12.000 în cazul primăriței.

Cum se ascunde preotul Brânzea în spatele sintagmei „un fals caz”

Degeaba baletează printre legi și comoștenitorul Nicolae Brânzea, cum că scriem despre „un fals caz” (aceasta i-a fost declarația în ediția trecută a ziarului nostru) și că primăria a refuzat să-și exercite dreptul de preempțiune încă de acum trei ani. Până una alta, nimeni n-a produs până acum nicio hârtie că Primăria Ștefănești ar fi renunțat la dreptul de preempțiune, acum niște ani, vizavi de acest obiectiv. Apoi, ce rost mai avea să trimită anul trecut, în noiembrie, Ministerul Culturii hârtie către Primăria Ștefănești, pentru ca aceasta să-și exercite dreptul de preempțiune, din moment ce tot ea renunțase la acest drept în urmă cu trei ani? La această întrebare-cheie am dori să ne răspundă, dacă poate,  merituosul moștenitor al Brătienilor care a devenit preotul Brânzea. Nu credeți, părinte, că ceva nu se leagă, totuși? Și fie că vreți sau nu vreți, dumneavoastră sau cei implicați, tot se va afla până la urmă. E doar o chestiune de timp.

Odată cu sosirea primăverii, lucrările la noul spital din Mioveni vor putea fi mult mai vizibile, vremea permițând acum constructorilor să treacă la o nouă etapă a proiectului. După data de 15 aprilie șantierul se va concentra asupra părții externe a construcției, urmând să fie executate lucrări de sistematizare pe verticală, la rețelele exterioare și platforme.

„Pe parcursul perioadei reci s-au continuat compartimentarea spațiilor interne, delimitarea secțiilor și a saloanelor. De asemenea, s-au executat ample lucrări de montare a instalațiilor electrice, curenți slabi și curenți tari, a instalațiilor de ventilație, a instalațiilor termice și sanitare, a fost montat sistemul de transport al fluidelor medicale și s-au montat hidranții”, precizează primarul Ion Georgescu.
Vorbim de o serie de lucrări vaste, care însumează aproape 160.000 metri liniari de cabluri pentru curenți tari, peste 100.000 metri de cabluri pentru curenți salbi (sisteme de telecomunicații, supraveghere, control), aproximativ 18.000 metri conducte de ventilație și 2.300 metri tubulatură termică, precum și tubulatură ventilație și climatizare pentru o suprafață de 9.700 metri pătrați.
Lucrările la viitorul spital de la Mioveni au început la sfârşitul lui martie 2016. Şi dacă totul merge conform graficului - şi până acum a mers - noul spital va fi gata în octombrie 2018.
Viitorul spital va avea opt lifturi și este conceput să reziste şi la cutremure de 9,4 grade pe scara Richter.

Clădirea are adăpost antiatomic ce poate găzdui 100 de persoane

17 Spital02Tot legat de rezistenţa clădirii, mai trebuie spus că aceasta are un adăpost antiatomic de 225 metri pătraţi, ce poate găzdui fără probleme 100 de persoane.
Aparatura din viitorul spital de la Mioveni va fi şi ea una de top, având de la computer tomograf până la echipament de chirurgie minim invazivă. Pe partea de imagistică, rezultatele vor fi comunicate instantaneu pacienţilor. În total, viitorul spital va avea 177 de paturi. Iar fiecare dintre aceste paturi este de ultimă generaţie, având câte 80 de funcţii.
Mai trebuie spus că pe acoperişul spitalului vor fi amplasate panouri solare de 150 KW, ce vor asigura 25% din necesarul de încălzire pentru apă.
Camerele cu dotări medicale, inclusiv sălile de operaţie, vor avea un sistem special de ventilaţie. În aceste camere, ventilaţia va fi cu aport de aer proaspăt trecut prin filtre HEPA. Aerul va fi pur în procent de 99,9998%.

Nu doar la autoritatea publică locală găseşte nereguli Curtea de Conturi, ci şi la instituţii care îşi desfăşoară activitatea în subordinea sau coordonarea Primăriei şi Consiliului Local Câmpulung. Un recent control a evidenţiat probleme atât la Casa de Cultură „Tudor Muşatescu”, cât şi la unul dintre liceele din municipiu.

Potrivit inspectorilor care au realizat auditul la Casa de Cultură, deşi instituţia de cultură are personalitate juridică, „în organigramă şi statul de funcţii nu se regăseşte un post prin care să se realizeze activităţile specifice sectorului financiar-contabil” şi nici nu există un contract de prestări servicii cu vreun expert contabil. Din această cauză, nu există nici proceduri pentru detalierea proceselor şi activităţilor desfăşurate în domeniu. Până la finalul lunii iunie, trebuie să fie remediată această problemă. Numai că primarul Liviu Ţâroiu s-a arătat surprins de concluziile Curţii de Conturi, în condiţiile în care activitatea financiar-contabilă la Casa de Cultură este realizată de economiştii angajaţi la Muzeul Municipal. Aşa este situaţia de ani de zile, controale ale Curţii de Conturi au mai fost, dar niciodată nu a fost sesizată problema ca atare.
Nereguli au fost găsite şi la Liceul cu Program Sportiv. Şi este vorba de plăţi în avans şi plăţi considerate nelegale către o firmă în valoare totală de 19.677 lei. Mai mult, inspectorii au atras atenţia asupra faptului că este ignorată o măsură dispusă încă din anul 2012, cu privire la o plată în plus efectuată în 2011, în valoare de aproape 50.000 de lei. Referitor la acest din urmă caz, pentru soluţionarea problemei s-a apelat la instanţa de judecată.

# Spune patronul Devalex, unul dintre patronii firmelor ce reciclează deşeuri la Ştefăneşti

După cum Jurnalul de Argeș a relatat în mai multe rânduri, la Ștefănești sunt 22 de firme ce colectează sau reciclează deșeuri, iar o parte importantă dintre aceste firme au fost amendate pentru diferite nereguli de către Garda de Mediu, ITM și ISU Argeș.
Sunt însă și mai multe firme la Ștefănești ce respectă toate normele în vigoare și la care nu au fost constatate neconformități. Una dintre aceste firme este Devalex, cu sediul social în Buzău și punctul de lucru la Ștefănești. Am stat de vorbă cu Daniel Voicu, unul dintre asociații Devalex, legat de deșeurile de la Ștefănești și de activitatea de acolo.
„Acest scandal cu deșeurile ne-a afectat, cum a afectat pe toată lumea. Au fost controale la toate firmele. Noi ne ocupăm de reciclarea deșeurilor, noi facem fulgi, granule. Avem punct de lucru doar la Ștefănești. La noi nu a fost găsită vreo problemă, noi suntem o unitate-model. Nu cred că mai este un reciclator prin zonă care să arate cum arătăm noi. La ora actuală, avem 45 de angajați, am avut și 60 de angajați. Avem utilaj din Europa de Vest. Trebuie să investești, ca să rămâi performant pe piață”, precizează Daniel Voicu.
Legat de colectarea și reciclarea deșeurilor la Ștefănești, „Garda de Mediu trebuie să verifice aspectele ce țin de respectarea legislației. E loc de mai bine. Ce vedeți în Ștefănești e și în județul Argeș și la 90 și ceva la sută. Numai că trebuie să investești, să faci hale. Iar lumea nu vrea să investească, nu înțelege. O afacere în domeniu nu trebuie gândită pe un an, ci pe mult mai mulți ani”, mai spune Daniel Voicu.

 

Miercuri, 11 Aprilie 2018 21:22

Cozonaci cu praf de la Primărie pentru câmpulungeni

Scris de

A început să fie uitată nebunia cu zăpada la Câmpulung, din perioada februarie-martie, atunci când autorităţile locale au dat din nou dovada neputinţei şi a dezinteresului. Au fost zile de gheţuş pe străzi şi trotuare, apoi o săptămână de înot prin nămeţi, mult timp primarul Ţâroiu stând cu maldărul de zăpadă chiar sub nasul lui, sub fereastra de la biroul din Primărie.
Acum neaua a dispărut, dar şi-au făcut loc nisipul şi praful. De trece pe stradă, în viteză, vreun camion plin cu lemne sau vreo limuzină de proxenet, fără mască pe figură nu ai nicio şansă să nu te înfunzi în norul de praf, de parcă te-ai afla pe autostradă în Sahara. Nu e niciun semn că, la început de an, şefii Primăriei se lăudau cu achiziţionarea unui utilaj modern de măturat şi spălat străzile, niciun semn că ADP-ul are zeci de angajaţi cu salarii mari, niciun semn că există peste cincizeci de asistaţi sociali buni de muncă, niciun semn că la Câmpulung există gospodar în administraţia publică... Singurele semne sunt cele oferite de depunerea prafului pe toţi şi pe toate! Inclusiv pe cozonacii de Paşte!

Miercuri, 11 Aprilie 2018 21:19

Programul Simfoniei Lalelelor, ediţia a 41-a

Scris de

# Joi, 19 aprilie:
Ora 11.00 - Simpozionul Științific Internațional „Tendințe Actuale în Științele Naturii”- Universitatea din Pitești- Facultatea de Științe;
Ora 19.00 - Concert extraordinar dedicat „Simfoniei lalelelor” susținut de Filarmonica Pitești.
# Vineri, 20 aprilie:
Ora 10.00 - primirea invitaților - Primăria Municipiului Pitești;
Ora 11.00 - Parada Tinerilor - Parada Florilor, pe traseul Primăria Municipiului Pitești - Complex Expozițional Casa Cărții;
Ora 12.00 - deschiderea oficială a „Simfoniei lalelelor”- Complexul Expozițional Casa Cărții;
Ora 19.00 - recital extraordinar de balet „Simfonia Dansului” susținut de Colegiul Național de Coregrafie din Chișinău, Republica Moldova - Filarmonica Pitești;
Ora 21.00 - spectacol de sunet și lumini al fântânii muzicale - Piața Primăriei Municipiului Pitești.
# Sâmbătă, 21 aprilie:
Ora 10.00 - crosul lalelelor pe traseul Parcul Trivale - Piața Primăriei Municipiului Pitești;
Ora 11.00 - jocuri și divertisment dedicate copiilor - Piața Primăriei Municipiului Pitești;
Ora 11.00 - Retro Parada Primăverii - expoziție de autoturisme de epocă, realizată în colaborare cu Retromobil Club România - Piața Primăriei Municipiului Pitești;
Ora 18.00 - spectacol organizat cu prilejul Simfoniei Lalelelor - Piața Primăriei Municipiului Pitești:
- ora 17.30: spectacol folcloric susținut de Grupul Vocal Zavaidoc, Rodica Oprican, Violeta Dincă, Ionica Stan, Niculina Stoican, ansambluri de dansatori din Grecia;
- ora 20.00: Irina Rimes;
- ora 21.00: Andra.
Ora 22.00 - foc de artificii - Piața Primăriei Municipiului Pitești;
Ora 22.15 - spectacol de sunet și lumini al fântânii muzicale - Piața Primăriei Municipiului Pitești.
# Duminică, 22 aprilie:
Ora 11.00 - spectacol dedicat tinerilor și copiilor, în recital Ella Bella - Piața Primăriei Municipiului Pitești.

 

 

# Varianta preotului Brânzea în scandalul dreptului de preempţiune pentru crama şi uzina de apă de pe domeniul Brătienilor

Domeniul Florica – format din conac, fermă, capelă, cramă şi chiar un observator astronomic, opera primilor doi Brătieni, Ion şi Ionel, tată şi fiu, s-a vândut pe bucăți. Vila, în noiembrie anul trecut, după ce a achiziționat-o Ministerul Culturii și Integrității. Ferma s-a dat și ea. Clădirea cramei și a uzinei electrice, pe acoperișul căreia Ionel Brătianu instalase un telescop, situată pe dreapta la intrarea în parcul domeniului Brătianu,  s-a vândut pe repede înainte, chiar înainte de a se încheia anul. Pentru că vânzarea nu a beneficiat de tot atâta publicitate ca și vila, dar și pentru/mai ales că  la nivelul Primăriei Ștefănești s-a declanșat un  scandal, după ce înștiințarea în care autoritățile erau notificate să își exercite dreptul de preempțiune s-a pierdut, iar termenul legal a trecut. După ce în numărul anterior am stat de vorbă cu Alexandru Missirliu, moștenitorul  căruia i-a revenit cea mai mare parte din avere, l-am contactat pe Nicolae Brânzea, cel care, deși cu un procent cu doar puțin peste 4%, a avut cel mai important rol în fructificarea moștenirii lăsate de Brătieni.

„Au fost mulți din Pitești care au dorit să achiziționeze”

# Ce ne puteți spune despre noul proprietar al cramei și uzinei electrice?
- Păi, nu v-a spus Missirliu că e din Pitești? Au fost mulți din Pitești care au intenționat să achiziționeze. Este o persoană care, mă rog, pentru că valoarea era foarte mică, a dorit să cumpere. Eu l-am prezentat coproprietarilor, pentru că nu puteam eu să hotărăsc, ați publicat chiar dumneavoastră, procentul meu este, de fapt, de 4%. S-a luat legătura cu el, respectându-se datele legii, pentru că ministerul și-a declinat dreptul de preempțiune. Mai ales că acolo a fost și un mic litigiu. Statul nu putea să cumpere, având în vedere că noi aveam doar turnul și clădirile din jurul turnului, aveam terenul, dar un alt proprietar avea niște clădiri acolo din vremea Ceres-ului.
# Cine este?
- Un domn, care, la rândul său, a vândut aceluiași proprietar. Nu pot să vă spun cine este pentru că nu am avut eu discuția cu el. Știu că stă prin Brașov. Ce a preluat i-a revenit când s-a privatizat Ceres-ul, deci chiar nu știu exact istoricul.
# Cum se explică prețul acela mic, de 100.000 de euro, la care statul putea să cumpere?
- Ministerul a făcut doar o evaluare a vilei, pentru că a fost interesat doar de vilă. Având în vedere că vorbesc de un litigiu acolo și de o situație complexă, nici ministerul, nici Consiliul Județean nu puteau să achiziționeze, pentru că nu era clară situația juridică. Și, în afară de asta, ei erau interesați doar de Vila Florica.
# Am văzut că, pe site-ul Artmark, era totuși stabilit un preț de 203 euro pe metru pătrat.
- A fost un contract făcut în trecut cu Artmark; Artmarkul a mai adus niște clienți pentru vilă, tot din Argeș, prin cineva. Suma care s-a stabilit și pe care am ofertat-o noi ministerului a fost de 100.000 de euro.

„A fost dorința moștenitorilor să vândă pe 100.000 de euro”

# Și puteți să îmi spuneți, până la urmă, la cât ați vândut?
- Sincer să fiu, nu știu, pentru că, dacă procentul meu a fost de 4%, prețul a fost pe acolo, prin zonă, peste 100.000 euro. Artmark este o casă de licitații care pune sumele așa cum vrea. Noi ne-am ținut în zona sumei pe care am propus-o Ministerului Culturii.
# Mă gândeam că, dat fiind prețul mic, de 100.000 de euro, logic, ca proprietari nu erați foarte interesați de suma asta...
- A fost dorința moștenitorilor, care au peste 80 de ani. După ce statul a achiziționat Vila Florica și după ce ministerul și Consiliul Județean nu au agreat ideea să achiziționeze, mai ales că era și o situație complicată acolo, cu doi proprietari pe tot spațiul respectiv, intenția lor a fost să vândă cât mai repede, să încheie această problemă. Eu, la vârsta mea, mai aveam răbdare, dar nu puteam să decid eu.
# Dreptul de preempțiune trebuia exprimat de Primăria Ștefănești...
- Nu e adevărat. Primul care își exercită dreptul de preempțiune este ministerul, dacă ministerul nu îl exercită, îl declină către autoritățile publice locale. În ordinea priorităților e Consiliul Județean. Consiliul Județean nu și-a exercitat niciodată dreptul de preempțiune, nici nu avea cum, pentru că, din punct de vedere juridic, nu putea lua ceva ce era în litigiu. Iar acum cu primăria, că văd că asta vreți să aflați... În primul rând, vreau să vă spun că ei nu și-au exprimat niciodată interesul. Noi avem documente de trei ani de zile conform cărora primăria a fost prima care a renunțat la acest drept de preempțiune. Și pe vilă și pe acea uzină de apă. În momentul în care, anul trecut,  au dorit să își exercite dreptul de prempțiune, ei ieșiseră din cele 15 zile legale, pentru că lor le-a trimis Direcția de Cultură înștiințarea și nu au răspuns în timp util.
# Privind acum în urmă, cine credeți că este de vină acolo, la Primăria Ștefănești, că au ieșit din termenul legal?
- Acum mă întrebați pe mine ce se întâmplă în Primăria Ștefănești? Nu sunt analist politic! Întrebați-i pe cei responsabili. Însă, dacă ministerul nu a putut, ca instituție centrală, Consiliul Județean la fel, gândiți-vă că nici primăria nu putea. Eu cred că ăsta este un fals caz.

„Şi Vila Florica ar fi meritat să fie în patrimoniul Ştefăneştiului. Şi cred că nu era o problemă pentru buget”

# Caz a devenit după ce doamna primar i-a făcut un referat secretarei primăriei, pe care a trimis-o în Comisia de Disciplină a prefecturii. Asta pentru că o acuză de ceva, nu?
- Ei au avut o ședință de consiliu chiar după expirarea termenului. Au încercat să își exercite dreptul, știau că legea îi presează, deși nu știu în ce măsură, procedural, ar fi putut realiza achiziția, fiind o situație neclară, și nici în ședința aia de consiliu nu au aprobat exercitarea. Au propus doar o comisie să facă analize. Eu mă întreb altceva: în stânga se află fosta fermă a Brătienilor, cea care are o structură de arhitectură, are peste o sută de birouri, acolo se pot face lucruri importante, pe aceea de ce nu dorește primăria să o cumpere? A fost prima care s-a dat, dar cred că actualii proprietari vor să o vândă, iar primăria o poate achiziționa fără nicio problemă. Eu cred că ar fi fost important ca și uzina de apă să rămână ca o instituție a statului, dar cine-i vinovat că...? Noi am dorit să vindem, buna noastră intenție a fost clară, vila a fost achiziționată de minister la un preț mai mic decât prețul de pornire.
# Chiar îmi aduc aminte că ați fost insistent pe lângă Consiliul Județean să își exprime dreptul la preempțiune în cazul Vilei Florica și până la urmă ministerul a achiziționat-o. De ce nu s-a întâmplat același lucru și acum... în cazul cramei și observatorului?
- Pentru că, repet, situația juridică era complicată și instituțiile statului au niște reguli. Pe de o parte, ministerul nu a vrut să o ia, pentru că e vorba de băgat mulți bani, pe de altă parte, Consiliul Județean a ajuns la aceeași concluzie, iar primăria niciodată nu și-a exprimat această dorință de trei ani. Au fost primii care au dat negație. Acum, să vă spun sincer, cred că și vila ar fi meritat să fie în patrimoniul Ștefăneștiului. Și cred că nu era o problemă pentru buget.

 

 

 

Săptămâna trecută, la Primăria Mioveni a fost lansată o aplicație revoluționară intitulată Mioveni City App, în care puteți găsi toate informațiile utile, agenda evenimentelor, ghid turistic, locații pentru petrecerea timpului liber și chiar social media sau news, însă există și un domeniu unde utilizatorii pot sesiza și raporta instant diverse incidente.

Principalele două componente ale aplicaţiei sunt Ghidul Turistic Digital si Modulul de Raportari Incidente.
Ghidul Turisic Digital conține informații legate de obiective de interes turistic, trasee și rute turistice, agenda de evenimente culturale sau spectacole ale oraşului, unitățile de cazare din oraș cu programul și serviciile prestate, restaurante, pub-uri, cafenele şi alte unităţi de alimentație.
Prin foarte utilul Modul de Raportări Incidente, aplicația vine în ajutorul autorităților locale, care pot afla de diferite probleme, avarii, accidente într-un timp mult mai scurt, iar prin intermediul aplicației pot comunica măsurile concrete luate în rezolvarea acestora. Modulul de Raportări Incidente cuprinde categorii diverse, precum Străzi și Iluminat, Gunoi și Vandalism, Trafic Auto, Semne de circulaţie, Parcări, Mediu, Apa și Canalizare, Transport în comun, Construcţii etc.
Un plus al Aplicaţiei Mioveni City App constă în sistemul de notificări.
„Cetățenii pot opta pentru a primi notificări pe telefonul mobil în legătură cu șantiere și lucrări publice, străzi închise, întreruperi ale alimentării cu apă şi energie electrică, comunicate din partea administraţiei locale și altele. Structura sistemului permite utilizatorului să primească notificări doar de la o anumită categorie dacă aceasta este alegerea sa”, spune Ion Georgescu, primarul orașului Mioveni.
Aplicația se poate descărca pe Google Play pentru telefoanele cu sistem Andorid sau de pe iOS App Store pentru iPhone.

Pagina 1 din 213