...
  • marți, 17.07.2018
Publicitate
Slider

6.000 de puieţi de frasin, gorun şi paltin au fost plantaţi la Topoloveni

Slider

Slider

pflege
Slider

Slider

Slider

Slider
Autor: M.I.     Data: 04 aprilie 2018

19 TopoloveniPrimăria și Consiliul Local al orașului Topoloveni au organizat o importantă acțiune de plantare de puieți de frasin, gorun și paltin. Autoritățile locale au fost susținute de numeroși voluntari din cadrul mai multor companii.
„De cât timp aveți nevoie pentru a învăța limba chineză? Răspunsuri: francezul: un an, americanul: șase luni, românul: când avem examen?… un banc cu tâlc, dacă îmi permiteți asocierea de termeni, pe care un înțelept al locului mi l-a împărtășit. La Topoloveni am întâlnit oameni determinați, motivați și dornici să contribuie la realizarea unei acțiuni de plantare de succes, pentru care tot ceea ce contează (la fel ca în bancul topolovenian) este reușita. Așa a și fost! Cu ajutorul a 400 de voluntari, am izbutit ca, în ultima zi din martie, să plantăm 6.000 de puieți de frasin, gorun (unul din frații stejarului) și paltin pe un teren aflat în pantă, predispus la alunecări de teren. Fie ca puieții să crească cu ritmul cu care celebra marcă locală – magiunul de Topoloveni – a reușit să depășească hotarele țării și să facă faimoasă tradiția locală”, a declarat Mihai Enescu, inginer silvic și coordonatorul acțiunii de la Topoloveni.
Acțiunea a fost susținută de voluntari din cadrul companiilor Anchor, Bearing Point, Brenntag, Business Mark, Cargill Agricultura, Carmeuse, Coca Cola HBC, Fitbit, JYSK, Keloggs, Luxoft și WIPRO.  Voluntarii au primit în urma activității de plantare sau de organizare o diplomă Green Endorsement, recunoscută în CV de peste 30 de companii de renume. Asistența tehnică de specialitate a fost asigurată de specialiști silvici din cadrul Ocolului Silvic Topoloveni, de ingineri silvici voluntari și de studenți de la specializarea Silvicultură a Facultății de Agricultură din București.
Holland Farming și Forest Design au asigurat reușita acțiunii din punct de vedere tehnic. Partenerii naționali ai inițiativei sunt: Dedeman, FAN Courier, Coca Cola HBC și Tibbett Logistics.

Discuții